Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Är med Emma ;)))

Av Linnea Bergeskans - 1 mars 2010 14:32

Hejsan :)


Just nu sitter jag här med Emma :)<3

Vi gör inte speciellt mycket, sitter vid datorn^^

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra ;)

Datorn antar jag väl? Vad annars? ;p

Hihi ^^ Emma sitteroch lyssnar på ;

Manboy- Erik Saade ;p

Inte för att jag tycker han är så bra,

men låten är väl helt ok;)

Nu ska jag fortsätta sitta vid datorn:)

Skriver sen ,puss  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Linnea Bergeskans - 5 mars 2010 15:03

Hej! har tänkt fortsätta blogga på min andra blogg, http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/ kolla där istället! ...

Av Linnea Bergeskans - 3 mars 2010 17:04


Hejhej!   Ikväll blir det ingen kören för mej! Jag orkar helt enkelt inte att gå ;p Men hade inget att säga mer än det ;P Skriver SEN ;PPP puuss        ...

Av Linnea Bergeskans - 3 mars 2010 15:15


Hejsan alla :))   Imorgon så ska våran klass och 5:an (emmas klass) åka till Viserum :) Där ska vi åka skridskor!! Skit roligt :D Ska nog åka med Cornelia, och kanske emma och Emilia ska åka med oss :) funniie x)) Vet faktiskt inte vad ja...

Av Linnea Bergeskans - 2 mars 2010 16:46


hejsan!   Ikväll är det träning ute :/ Så nu är det träning ute både tisdag och torsdag! fast nu på tisdagarna får jag hoppas att det inte är med damlaget! För det är det ju på torsdagar :) När vi tränar med dom så är det skit jobbig trän...

Av Linnea Bergeskans - 2 mars 2010 14:39


Tjjoo ;) Sitter här och lyssnar på lite musik :)) Ikväll ska jag på träning ;) Hoppas Beckah kommer :D<3 och Medelin också såklart ;)) Hihi, kan ju inte glömma burrkeen ;) Annars är det inte så mycket mer jag ska göra. Läxorna måste j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards